Måndagens ”har gjort”-lista

Idag har jag gjort två saker som gick hur snabbt som helst och som man bara behöver en dator med internetuppkoppling och tangentbord för att göra.

Först gick jag in här och beställde ett vegetariskt inspirationspaket. (Extra passande eftersom det är Meat Free Monday idag.)

Sen gick jag in här och röstade i Gästernas Restaurangpris 2014 i kategorierna Årets Gästupplevelse, Årets Matupplevelse, Årets Atmosfär & Lokal, Årets Restaurang, Årets Stockholmsrestaurang samt Årets Göteborgsrestaurang. Jag röstade på – i samma ordning som kategorierna – Kalle & Jocke ❤ Kåken, Trattorian, Brasserie Le Rouge, Pubologi, Kalle & Jocke ❤ Kåken samt Hoze. Heja dom! Och heja mig! (Är man med och röstar är man också med och tävlar om lite olika vinster.)

//Veronica

 

Kommentera

