Den 13:e maj, eller planering och planer gångna om intet

Månadsdejten, tillika vår åttaårsdag, i maj uteblev pga sjukdom. Vi firade lite mer stillsamt i hemmet med en trerätters i form av skaldjursceviche, stekt kyckling med ugnsstekt potatis och vit choklad-panna cotta med passionsfrukt. Tyvärr var jag för trött för att fota, så inga bildbevis finns. Ni får tro mig på mitt ord helt enkelt.

On a more positive note så har jag bokat bord för juni månads middag. Nook blir det då. (I enlighet med denna omröstning.) Jag har även bokat bord till International Hamburger Day den 28:e maj. Då blir det Bistro Bon som ska besökas, och anledningen är deras beryktade gruyèregratinerade wagyū-burgare.

//Veronica

 

Kommentera

